Nákupní řád
BUDWEISER HOBBIES, s.r.o. České Budějovice - Obecné ustanovení internetového obchodu společnosti
Vstup zákazníka do internetového obchodu společnosti BUDWEISER HOBBIES, s.r.o., je jeho dobrovolným aktem. Pokud se zákazník rozhodne prostřednictvím tohoto obchodu objednat zboží, stává je účastníkem obchodního vztahu a je povinen se seznámit s nákupním řádem, objednacími, dodacími a reklamačními podmínkami.
Jak nakupovat
Vyhledávání zboží a jeho objednání je velmi jednoduché. Na levé vertikální liště vyberete kategorii produktů o které máte zájem a najetím kurzoru se zvýrazní další nabídka upřesňující typy produktů. Kliknutím na požadovaný sortiment produktů se zobrazí vlastní nabídka již konkrétního zboží, a to v "nabídkových boxech". V úvodním popisu jsou informace o nabídce a sortimentu. Najetím kurzoru na požadované zboží a kliknutím na levé tlačítko myši, se již zobrazí detailní popis zboží, cena, informace o dostupnosti - zda je zboží skladem, a katalogové objednací číslo. Zde je i odkaz "Množství - přidat do košíku" a znaménko "+". Pokud hodláte zboží objednat, kurzorem vyznačíte množství a následně kliknete na znaménko "+". Touto akcí se vybrané zboží zařadí do Vaší objednávky.
Při objednávání podle výše uvedeného postupu máte průběžnou a okamžitou informaci o stavu Vaší objednávky, a to v pravém horním rohu zobrazené stránky, kde se zobrazuije údaj "obsah košíku " (a v závorce pak celková hodnota dosud provedené objednávky).
Následným najetím kurzoru na tento údaj , tj. "obsah košíku " a kliknutím levým tlačítkem se na displeji zobrazí úplná detailní objednávka, kde máte možnost provést kontrolu údajů objednávky. Pokud není objednávka podle Vašich představ, nebo ji hodláte upravit, kurzorem změníte množství a provedete pokyn "Přepočítat" . Objednávka se automaticky upraví. Pokud nechcete zboží objednat, provedete pokyn "Smazat vše" a objednávka se zruší. Pokud jste si jisti svou objednávkou, provedete pokyn " Objednat".
Registrace - přihlašovací formulář - přihlašovací údaje
Jakmile provedete pokyn "Objednat" na displeji se Vám objeví tzv. "přihlašovací formulář ". Pokud jste nový zákazník, musíte provést svou registraci vyplněním požadovaných údajů. NEZAPOMEŇTE VYPLNIT ČÍSLO TELEFONU (nejlépe mobil), což je důležité pro dopravce, který se s Vámi spojí a dojedná detail dodání. Pokud telefonní číslo není v objednávce uvedeno, dodávka se značně opozdí. Po vyplnění formuláře provedťe pokyn "registrovat". Tím se uloží údaje a násleně se pro kontrolu zobrazí vložené údaje. Po překontrolování, vyplníte požadovaný způsob dodání objednaného zboží (poštou, nebo osobně). Poslední úkon je provedení pokynu " poslat objednávku". Tímto jste jako zákazník zaregistrován v naší databázi a naši pracovníci začínají objednávku vyřizovat.
První registrací Vám budou vygenerovány " přihlašovací údaje ", které můžete používat při dalších objednávkách od naší společnosti. Tyto údaje Vám budou doručeny neprodleně na Vaší e-mailovou adresu udanou v registraci. Přihlašovacím jménem je Vaše e-mailová adresa, a heslem je poprvé zvolené "heslo".
Objednávky můžete učinit i telefonicky na našem čísle: + 420 387 420 118
Jakékoliv problémy při objednávání Vám pomůžeme vyřešit na telefonním čísle: + 420 387 310 577
Dodání zboží, jeho převzetí a zaplacení
1. Objednané zboží je dodáno zákazníkovi podle jeho dispozic uvedených v objednávce. Dodací adresou je adresa uvedená v registraci zákazníka. Pokud zákazník požaduje dodání na jinou adresu, musí tuto informaci uvést při objednávání ve " zprávě k objednávce ".
2. Zboží je dodáváno zákazníkovi dopravcem. Základním dopravcem je společnost PPL, popřípadě Česká pošta, nebo DHL a UPS. Dodávka zboží na Slovensko je uskutečňována dopravcem PPL. Dodání zboží mimo území České a Slovenské republiky je nutno dojednat individuálně (telefon:387310577)
3. Zákazník přebírá zboží od dopravce po jeho zaplacení. Zboží je zaplaceno - u dopravce PPL (DHL, UPS) vyzvednutím a zaplacením dodávky platbou v hotovosti. U České pošty vyzvednutím a zaplacením dodaného obchodního balíku. Cena dodávky prostřednictvím PPL o hmotnosti do 20 kg je 150,- Kč. (Tato cena dopravy není závislá na ceně objednaného zboží.) Cena dodávky prostřednictvím České pošty se řídí tarifem České pošty.
4. Platbu za zboží, které není běžně skladem, nebo zboží mimo katalogové položky, individuálně objednané podle dispozic zákazníka, provádí zákazník zpravidla formou zálohové platby. V těchto případech , po zaslání objednávky obdrží zákazník zálohovou faktutu s údaji potřebnými pro provedení platby. Dnem připsání peněz na bankovní účet počíná běžet vyřizování objednávky .
5. Bezhotovostní platba za zboží (dodávka na fakturu, GSM Banking) je možná u zákazníků, kteří mají se společností uzavřenou obchodní smlouvu, nebo o tomto způsobu placení mají individuální dohodu.
Dodací lhůty
1. Zboží, které je v nabídce deklarované "skladem" je expedováno (předáno dopravci) nejpozději do 5 dnů po doručení objednávky (zpravidla však do dvou dnů). Jeho fyzické dodání je odvislé od možností dopravců, v ČR zpravidla však do dvou dnů po expedici.
UPOZORNĚNÍ: Vzhledem k rychlému obratu některých položek je možné, že dojde k vyprodání skladových zásob a správce webových stránek na tuto skutečnost nestihne včas reagovat. V těchto případech je možné, že položky označené - skladem - nejsou k okamžitému odběru a nemůžeme je dle dodacích podmínek zde uvedených, včas dodat. O tomto stavu bude objednatel informován (telefonicky, e-mailem) a bude s ním dojednán náhradní termín dodání. Děkujeme za pochopení.
2. U zboží, které skladem není a je deklarované "na objednávku" není garantován určitý termín dodání, neboť se odvíjí od konkrétních momentálních dodacích lhůt jednotlivých výrobců, či distributorů. Při objednávání takového zboží zákazníkem, je zpravidla se zákazníkem dojednán pravděpodobný termín dodávky.
3. Dodací lhůty na zboží mimo katalogové položky, nebo speciálně objednané podle dispozic zákazníka, jsou individuálně dojednávány při konkretizaci objednávky.
Reklamace
1. Reklamace se vztahuje pouze na zboží zakoupené u společnosti BUDWEISER HOBBIES, s.r.o. Záruka na zboží je v souladu s ustanoveními Občanského zákoníku poskytována na jakost a úplnost dodávky a vztahuje se na zboží, na něž byla uplatněna reklamace v záruční době.
2. Délka záruky je vyznačena na záručním, nebo dodacím listě. Pokud tyto doklady neobsahují údaj o délce záruky, platí obecně zákonná doba 24 měsíců. Záruka počíná běžet okamžikem převzetí zboží od dopravce. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
3. Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:
-
k poškození zboží došlo při přepravě - tyto škody je nutno uplatnit u přepravce již při převzetí
-
k poškození zboží došlo neodbornou instalací, zacházením, obsluhou
-
k poškození zboží došlo nedodržením instrukcí návodu a doporučení
-
k poškození zboží došlo používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám použití uvedeným v dokumentaci či návodu
-
k poškození zboží došlo v důsledku nadměrného zatěžování, které neodpovídá podmínkám uvedeným v dokumentaci či návodu
-
je-li porušena plomba, ochranná známka, kolek, či jiné zajištění proti neodbornému zásahu a zboží vykazuje známky zásahu (např. rozebrání)
4. Kupující je při reklamaci povinen:
-
doložit doklad o vlastnictví zboží a nákupu zboží u společnosti BUDWEISER HOBBIES, s.r.o (fakturu, dodací list, paragon)
-
předat podrobný popis závad či jejich projevů, včetně informace o způsobu jak k závadě došlo
-
reklamaci uplatnit u společnosti BUDWEISER HOBBIES, s.r.o, popř. u smluvního prodejce, a to zasláním poštou, dopravcem, nebo předáním osobně.
5. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů po obdržení reklamace
6. Pokud bude reklamace oprávněná, nese náklady na dopravu prodejce, v opačném případě zákazník.
7. Oprávněná reklamace je řešena záruční opravou, nebo v případě neopravitelnosti vady vrácením peněz. O způsobu provedení záruční opravy rozhodne technik pověřený prodejcem. Technik o záruční opravě vede evidenční protokoly a na vyžádání, nebo v případě neuznání reklamace, jsou tyto protokoly poskytnuty zákazníkovi.
Právo na vrácení zboží
1. Zákazník má právo v případě nespokojenosti se zaslaným zbožím toto zboží vrátit a požadovat za ně zpět peníze, popřípadě jiné zboží. Toto právo může však využít nejpozději do 14 dnů po obdržení zboží .
2. Vrácením a dodržením termínu pro vrácení se rozumí předání zboří dopravci, nebo přímo dodavateli
3. Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené, čisté a v originálním obale.
4. Náklady na dopravu hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou, nebo převodem na účet, a to nejpozději do pěti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Peníze za balné a poštovné se nevracejí.
Ochrana osobních dat
1. Společnost BUDWEISER HOBBIES, s.r.o., jako provozovatel internetového obchodu si je vědomá skutečnosti, že při své činnosti zpracovává údaje mající charakter osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2002 Sb., O ochraně osobních údajů.
2. Zákazníkem poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro komunikaci se zákazníkem a nejsou předmětem jiných aktivit.
3. Zákazníkem poskytnuté osobní údaje jsou programově chráněny proti zveřejnění a zneužití.
Budweiser Hobbies s.r.o., Lipenská 37, 37001 České Budějovice